neljapäev, 22. november 2018

Hua Hin legendaarne rongijaam ja parim söögikoht ever

Täna sai kondiaurul liikumise asemel kasutatud hotelli shuttle bussi, et Night Marketile minna. Kusjuures, olen veidi nördinud, et hotelli administraator bussi broneerides ei öelnud, et täna on kord aastas toimuv festival. Me poleks elu sees läinud, vaid jäänud hotelli seda vaatama ja ka õhtusöögi siin restoranis söönud.
Täna toimub Tais pm sarnane üritus nagu meil Muinastulede öö. Siin aga tähistatakse 12. täiskuu möödumisel vihmaperioodi lõppu ja austatakse vihma hingesid. Kui meil süüdatakse lõkkeid ja on kontserdid siis siin saadetakse vee peale teele sellised asjad. Aluseks on banaanilehtedest volditud kausid või siis banaani koorest lausa tehtud. Nüüd teame, miks nii palju selliseid asju turgudel ja tänavatel müüdi, ma arvasin, et lihtsalt lauakaunistused 🙄
Paar näidet kah.

Muide, infot selle kohta jagas meile söögikoha töötaja kui lahkusime, et me kindlasti läheks vaatama.
Kuna aega sai varutud 4h enne kui buss järgi tuleb, siis mõtlesime, et käime vaatame Hua Hin Beachil muuli ära ja jalutab lihtsalt rannas. Muidugi ligipääsu sinna kuidagi ei leidnud, kuigi nägime, et inimesed seal jalutavad, aga kõikjal olid piirded ees. Võibolla oleks pikalt tagasi hotelli poole jalutades saanud rannale ligi ja siis sinna jalutanud, aga kuna kõht oli suht tühi siis loobusime. Aega seda otsima minna veel on. See eest sattusime pooljuhuslikult ägedate veepealsete söögikohtade otsa (oot-oot, ei ole veel see parima jutt, me seal ei söönud 😜).
Selliseid oli siis üksteise kõrval palju.

Otsustasime siis ikkagi võtta suund marketi poole, et süüa samas kohas, kus eile. Kuna aega oli ja oli veel ka valge, siis läksime vaatama legendaarset rongijaama, veidi vaid marketist jalutada edasi. Miks see legendaarne on, ei teagi, aga ilus oli küll.

Tagasiteel marketi poole mõtlesin, et teen video liiklusest kitsal kahesuunalisel teel. Räägin küll, et kõnniteid ei ole ja suht scary on seal autode kõrval, aga nüüd ka videopildis see. Filmisin telefoniga, hing silmusega tee pervel rippumas 🤣 kvaliteet nii nagu on
Edit: jeerum kui aeglane videos kõik tundub 😲

Nüüd siis see Best söögikoht Ever 😎 Ma ei lootnud, et nad suudavad veelgi paremat sööki teha kui eilsed kalad, aga suutsid (mitte, et eilsetel miskit viga oleks olnud, vastupidi).
Täna oli tõesti maitsete elamus. Ok ilmselt on jõekrevettidest kopp ees, olid hästi tehtud ja sulasid suus, aga miskit erku ja teistmoodi ei olnud. Kõik muu see eest aga viis keele alla.
Kui me tavaliselt võtame ükskõik kus nuudleid mereandidega, siis aja nuudlite seast neid mereande taga, neil aga vastupidi 😲 merandide kuhja alt pidid nuudleid otsima 😂
Vabandust, nuudlid said enne otsa kui pildi tegemine meenus 😝 üritan end järgmine kord vaos hoida ja pildi enne teha 🤗 kui meenub

Aga mereanni valik kahele oli ka erimenüüs ehk nö koka soovitus ja kõrvale oli 3 erisorti ja maitsetega kastet. Ma tahaks, et neil oleks Wolt ja uue laari praegu kohe hotelli saaks tellida 🤤

Muide, kui rongijaamas olid ilusti sirgelt veetud elektriliinid, siis täna sõime teisel korrusel ja voh, nii on tavapärane Tai elektrisüsteem 😲 samas kohe ka vaade Night Marketile

Seega kui tee Hua Hin´i, siis kindlasti otsige Night Marketi alas üles selline söögikoht.